Re: Maxtor, czy Maxtor-Quantum ?

Autor: Arek>>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 17:10:14 MET DST

Wlasnie chce kupic dysk i czytam sobie wasza romowe i mam male pytanko .
Jak jest z glosnoscia pracy tych dyskow ?
Wiadomo ze Barracuda rzadzi w tym tescie , jednak ja bardziej sklanial bym
sie ku Maxtorowi . Tyle ze jeszcze nie mialem okazji pracowac na nowych
dyskach tej firmy (chodzi mi o te ata 133) , wiec jezeli mozecie to
powiedzcie mi jaki jest poziom glosnosci ?
Arek