Re: Maxtor, czy Maxtor-Quantum ?

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 12:30:25 MET DST

"Arek>>>" wrote:

> Wlasnie chce kupic dysk i czytam sobie wasza romowe i mam male pytanko .
> Jak jest z glosnoscia pracy tych dyskow ?
> Wiadomo ze Barracuda rzadzi w tym tescie , jednak ja bardziej sklanial bym
> sie ku Maxtorowi . Tyle ze jeszcze nie mialem okazji pracowac na nowych
> dyskach tej firmy (chodzi mi o te ata 133) , wiec jezeli mozecie to
> powiedzcie mi jaki jest poziom glosnosci ?

własnie kupiłem sobie Maxtora 40 GB ATA1300 (7200 obr)
chciałem takiego jaki miałem przedtem (czyli Maxtor 40 GB 5400 obr)
ale nigdzie już takiego poquantumowego Maxtora nie mogłem
dostać :-(

wrażenia :
niestety w porównaniu do tego wolniejszego Maxtora trochu
głośny :-(
także chętnie bym się z kims zamienił na 40 GB 5400 obr
zwłaszcza, że jest on tylko 18% szybszy (testowane na ata100)

Rafał