Re: Uszkodzoan karta czy monitor ?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 09:35:22 MET DST

Paweł Kiljan wrote:

> W domu to stoja 2 kompy, a ten felerny to znajomej - spory kawalek dalej.
> A poza tym to nie honor diagnozowac wymieniajac czesci :-))
oj, no, ładujesz swój komputer w samochód i już :) A liczy się skuteczność
(jak powiedział kiedyś trener karate na temat ciągnięcia za włosy podczas
walki ;-)))) )

> Coz, wlascicielka bardzo dokladnie wyczyscila ten monitor wiec przyznalbym
> bym Ci racje.
Raaany, wyobrażam sobie. Znajomemu w firmie jeden z pracowników
"przeczyścił" ekran CTX'a Cif'em. Warstwa antyodblaskowa miejscami
została, miejscami nie. Straszne!

> Ale IMO jest w monitorze jakis przekaznik, ktory sie popsul i pyka w te i
> wewte - mialem nadzieje,
> ze ktos mi opisze gdzie wewnatrz monitora mozna grzebnac zeby go sprawdzic
> albo przelaczyc na stale (tak wiem tam bywa wysokie napiecie, ale dalbym
> rade)....
hihi, ja na swoim cudowałem, próbując ustawić zbieżność, bo mi ostrość
siadła, ale wiele nie zdziałałem, tylko trochę poprawiłem, w końcu i tak
poszedł do serwisu. Ale sprawdź najpierw kable... Sygnałowy przecież
możesz wziać z domu.

> Coz, poszukam jakiejs karty grafiki i sprawdze...
>
> System chyba sie laduje, bo komp nie piszczy ale nie mialem do czego
> podlaczyc karty dzwiekowej zeby uslyszec.
He, jeśli to obluzowana wtyczka od zasilacza do płyty głównej, to tak
będzie :) W moim przypadku też system się ładował, tyle, że monitor nie
chodził :)

> Dzieki wszystkim za zaangazowanie.
>
> KJ
nie ma sprawy. Pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***