Re: Uszkodzoan karta czy monitor ?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 11:15:51 MET DST

> Raaany, wyobrażam sobie. Znajomemu w firmie jeden z pracowników
> "przeczyścił" ekran CTX'a Cif'em. Warstwa antyodblaskowa miejscami
> została, miejscami nie. Straszne!
> misiek

A mojemu kuzynowi, to komputer wypolerowała babcia (nasza wspólna, zresztą).
Na mokro... Na szczęścia bystry chłopak (kuzyn, w końcu...) przed włączeniem
zainteresował się, co kapie z monitora ??? Moniek poszedł na kwarantannę,
sechł sobie przez noc "pod farelką", i na drugi dzień nie sprawiał
problemów. Z klawiaturą poszło nie tak gładko, ale zawsze mu mówiłem, że
jest badziewna (taka, jakaś powyginana na wszystkie strony, Micro-cośtam
natural cośtam;))...)
pozdro...
sprocket