Ktora karte wybrac?..

Autor: Yugo (yugo123USUN.TO_at_tlen.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 23:35:09 MET DST

Czesc,
Nie tak dawno temu dzieki Wam dokonalem doskonalego wyboru - dysk Seagate
Barracuda IV gosci juz w moim komputerze od jakiegos czasu i IMHO jest super -
bardzo wysoka wydajnosc, stosunkowo cicha praca - thx za pomoc :-)

 Teraz mam kolejny dylemat: zamierzam kupic nowa karte graf.
W chwili obecnej posiadam GeForce2 MX-400, 64 MB, w/TV (producent Prolink).
Niestety, nie mozna powiedziec, zebym byl zadowolony. Wydajnosc taka sobie w
1024x768 i 32 bitach i w miare nowych grach, to jeszcze mozna przebolec. Gorzej
z jakoscia obrazu, ktora moim zdaniem pozostawia wiele do zyczenia.
Tyle tytulem wstepu, osobiscie zastanawiam sie nad jedna z tych kart:
- ATI Radeon 8500
- GeForce 3 Ti 200, ew 500
- GeForce4 MX 460

Glowne zastosowanie: gry komputerowe (niekoniecznie najnowsze, w res. do
1024x768, 32 bity) a ponadto praca - spedzam wiele czasu w programach
graficznych i biurowych i zalezy mi na dobrej jakosci obrazu. Slyszalem, ze ATI
jest najlepsza pod tym wzgledem; prawda to?
Ktora z wymienionych kart polecacie? Czy moze lepiej poczekac i zainwestowac w
cos innego?
Apropo ATI: czy ten producent sprzedaje karty wyprodukowane osobiscie, przez
zaklady ATI, czy trzeba byc zdanym - jak to ma miejsce w przypadku Nvidii - na
inne firmy np. Mint? Jesli tak, to jakiej firmy karte polecacie? (Liczy sie dla
mnie dobra jakosc karty => jakosc wyswietlanego obrazu). No i ile takie cudo,
wyprodukowane przez ATI (R 8500) kosztuje?

To wlasciwie tyle, sorki jesli nieco przynudzam. Z gory dziekuje za wszystkie
rady i sugestie.

Pozdrawiam,
Yugo

PS. Za ile moge sprzedac mojego GF2 MX-400, 64 MB + TV z Prolinka (jeszcze na
gwarancji do konca grudnia 2002, wersja OEM - kabelek + sterowniki) ?