Re: Ktora karte wybrac?..

Autor: greg (grandalf_at_polbox.com)
Data: Wed 29 May 2002 - 21:31:27 MET DST

odrzuć od razu GF4 MX, z reszty spokojnie można polecić ATI 8500, które
są ostatnio w dość dobrej cenie, ale uwaga, możesz trafić na dwa rodzaje
kart :

1) 'powered by ati' - karty na licencji ati, zwykle posiadające niższe
parametry
2) 'build by ati' - karty wyprodukowane przez ati z referencyjnymi
parametrami - i takie bierz !

a wogóle co ja się będę wypowiadał, wejdź na http://benchmark.pl i tam
przeczytaj recencje karty Mint Radeon 8500.

Ja dziś bawiłem się Radeonem 7500 i muszę powiedzieć, że bajka :) ,
obsługuje environmental bump-mapping, wyjście równocześnie na TV i
monitor z rewelacyjną jakością, trudno się do czegokolwiek przyczepić :)