Re: Ktora karte wybrac?..

Autor: Goomich (goomich_at_STOP.SPAM.wp.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 23:47:22 MET DST

PT "Yugo" <yugo123USUN.TO_at_tlen.pl> naskrobał(a) w

> zastanawiam sie nad jedna z tych kart:
> - ATI Radeon 8500
> - GeForce 3 Ti 500,

Podobna wydajnosc.

> ew Ti 200

Za to to powinno dać się ładnie podkręcić.

> - GeForce4 MX 460

Opuśćmy na to zasłonę milczenia.

> Glowne zastosowanie: gry komputerowe (niekoniecznie najnowsze, w res.
> do 1024x768, 32 bity)

Trzy pierwsze dadzą ci spokojnie 1280x1024x32 (oczywiście z w miarę mocnym
procesorem), nawet więcej (przy czym Ti 500 jest nieco wydajniejszy od
Radeona, ale za to ten ma więcej bajerów).

> a ponadto praca - spedzam wiele czasu w
> programach graficznych i biurowych i zalezy mi na dobrej jakosci
> obrazu. Slyszalem, ze ATI jest najlepsza pod tym wzgledem; prawda to?

Nie, najlepszy jest Matrox, a Ati zaraz za nim.

> Ktora z wymienionych kart polecacie?

Radeona

> Czy moze lepiej poczekac i zainwestowac w cos innego?

A wtedy zmowu poczekasz na coś innego? :)

> Apropo ATI: czy ten producent sprzedaje karty wyprodukowane osobiscie,
> przez zaklady ATI, czy trzeba byc zdanym - jak to ma miejsce w
> przypadku Nvidii - na inne firmy np. Mint?

I tak i tak.

> Jesli tak, to jakiej firmy
> karte polecacie?

Hmm, Ati, Gigabyte, Mint pakuje do pudełek losowo wybrane karty, ale trzeba
mieć szczęście.

--
Pozdrawiam
Krzysztof "Goomich" Ferenc