Re: Proszę o ocenę sprzętu

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 18:59:29 MET DST

Użytkownik "Piniu" <piniarski_at_o2.pl> napisał w wiadomości news:acr8d0$jg9$1_at_news.tpi.pl...
> Chcę sobie kupic nowy komputer np z taką konfiguracją. Proszę więc o ocenę
> tego sprzętu.
>
> Obudowa: Obudowa Codegen 300W
> Płyta główna: Asus TUV4X (VIA 694T),SND,ATA/100,ATX
> Procesor: Intel Celeron 1100A BOX

Bez sensu, ślepa uliczka ...
Produkcja Celków zakończy się na 1.4Ghz i nie będziesz mógł
tego już rozbudować.

> Pamięć RAM: DIMM 128 MB PC-133
Za mało pamięci ...

> Karta graficzna: ATi RADEON VE 64MB TV
Wolna do nowych gier 3d (ale do divx i dvd jest OK)

> Karta dźwiękowa: zintegrowana lub SB 128 PCI
> Dysk twardy: Seagate Barracuda ATA IV 40GB

> Napęd CD: COMBO: LG DVD/RW 8/12/8/32 IDE OEM
Padnie po kilku miesiącach albo po 12 i 1 dniu ...

> Napęd FDD: FDD Samsung 1.44MB
> Klawiatura: Chicony PS/2 multimedialna
> Myszka: A4Tech WWW-21

> Monitor: LG 15" StudioWorks 563N
Monitor też cienizna lepiej już jakiegoś Samsunga 755 lub 757

Generalnie Twój zestaw mi się nie podoba, ale rozumiem że starałeś się
poskładać w jak najlepszej cenie i żeby był uniwersalny (mało wymagające
gry np.strategiczne, oglądanie filmów, programy biurowe - jak dodasz 128MB ram
to będzie <taki sobie> komputerek domowy )

PeJot