Re: Ile dobrego o plycie K7S5A ??

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 18:59:15 MET DST

Użytkownik "sindar" <sindar_at_poczta.fm> napisał w wiadomości news:acrdri$1e9$1_at_news.tpi.pl...

> Mialem stycznosc z 3 egzemplarzami, z ktorych 2 dzialaja (1 u mnie
> odpazdziernika) bez zarzutu, a 3 okazal sie uszkodzony.
> Bylo troche klopotu z reklamacja w firmie komputronik, ale w koncu i ten
> wadliwy egzemplarz zostal wymieniony i w chwili obecnej dziala rowniez bez
> zarzutu

K7S6A na SIS745 jest podobno lepsza po względem stabilności z DDR266
(a w podobnej cenie), jak ktoś nie ma uprzedzeń to może spróbować
nowszego ECS'a.
Tyle że KT266A jest nadal szybszym i sprawdzonym chipsetem w porównaniu
do SIS745 (w Polsce zauważyłem jeszcze tylko jedną płytę na nim - MSI 745 Ultra)

PeJot