Re: Proszę o ocenę sprzętu

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 13:47:53 MET DST

Dnia Sun, 26 May 2002 20:04:05 +0200 niejaki(a) "Piniu" <piniarski_at_o2.pl>
napisal(a):

> Obudowa: Obudowa Codegen 300W
> Płyta główna: Asus TUV4X (VIA 694T),SND,ATA/100,ATX

jak bierzesz procesor intela to nie plyte via. niestety ale wg. mnie to
jest niestety nie za dobre rozwiazanie. bez ujmy dla via, ale ich plyty
pod *ntele sa... ciekawe...

bierz abita st6.

jesli mozesz zrezygnowac na rzecz amd to co innego ale traktyje to tak, ze
chcesz tego *ntela, anie amd

> Procesor: Intel Celeron 1100A BOX
> Pamięć RAM: DIMM 128 MB PC-133

byle markowa, choc ja bym ZALECAL przyjamniej jedna kosc 256. 128 to jest
obecnie bardzo malo. Najlepiej zapakuj 256+256. W przyszlosci, moze usda
cie sie ruszyc jeszcze trzecia, bo abity maja taka nieudokumentowana
funckje jak wykrywanie 768mb ramu :)

> Karta graficzna: ATi RADEON VE 64MB TV

jasne. ale gry beda zwalniac przy 128ramu na plycie...

> Karta dźwiękowa: zintegrowana lub SB 128 PCI

sb128, albo stary uzywany live z allegro - bedzie kosztowal okolo
50-100zlotych.

> Dysk twardy: Seagate Barracuda ATA IV 40GB
> Napęd CD: COMBO: LG DVD/RW 8/12/8/32 IDE OEM

zastanow sie nad tym... bardzo sie zastanaow. jesli jestes tak wcisniety w
mur, to ok, ale jesli nie... osobno kupuj.

> Napęd FDD: FDD Samsung 1.44MB

nie, teac. ewentualnie nec.

> Klawiatura: Chicony PS/2 multimedialna

chicony ps/2 ergonomiczna. cenowo to samo, a sam taka mam i wlasnie z niej
pisze, jest naprawde super.wygodna i niezawodna. ma 3 lata i przezyla juz
baaaardzo duzo pisania, niektore literki sa juz prawie niewidoczne :)))

> Myszka: A4Tech WWW-21

ok.

> Monitor: LG 15" StudioWorks 563N

oj widze, ze chcesz stracic wzrok. kup jakiegos neca. ja mam 575n, ma trzy
lata i niestety ale po bokach zaczyan mu sie psuc obraz (chociaz to moze
byc spowodowane pewnym wyladowaniem atmosferycznym, ktore wlazlo w kable
enegretyki i wywlilo korki wraz z moniotowym bezpiecznikiem :) ).

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|