Re: Uszkodzoan karta czy monitor ?

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Tue 28 May 2002 - 14:35:07 MET DST

Użytkownik "Paweł Kiljan" <P.Kiljan_at_comp.waw.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Wlaczam komp i jednoczesnie wlacza sie monitor z takim
> charakterystycznym dzwiekiem "pyk" :-))
> Po czym 2 sekundy pozniej monitor wydaje kolejne "pyk" i nic nie
> pokazuje mrugajac zielona dioda :-)
>
> Zachowuje sie jakby nie mial sygnalu z karty, ale komp nic nie piszczy i
> to drugie "pyk" monitora cos mi sie nie podoba. Monitor to bodajze
> Daytek 15" sprzed paru lat.
>
> No wiec padl monitor czy karta ?
>
> Karta ma akcelerator 3dfx, ale czy podlaczam do karty czy przez
> akcelerator to zachowanie jest takie samo.

Mysle ze monitor (o ile poruszanie kablami i czesciami nie pomoglo).
Posluchaj czy po wlaczeniu kompa laduje sie system Jak masz dzwiekowke, to
mozesz uslyszec powitalny sygnal windowsa. Moze to jednak troszke potrwac,
bo po paru restartach, jakich z pewnoscia uskuteczniles, wlaczy Ci sie
ScanDisk (wcisnik "k" wtedy przerwie skanowanie). Jednak mysle ze spokojnie
usyszysz prace dysku.
Jezeli laduje sie system to najprawdopodobniej padl monitor, jezeli nie to
monitor masz dobry.
Jak masz mozliwosc to sprobuj na innym (np.kolegi) kompie.
Pozdrawiam Yablon