Re: Uszkodzoan karta czy monitor ?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 14:49:04 MET DST

Paweł Kiljan wrote:

> Witam,
>
> Wlaczam komp i jednoczesnie wlacza sie monitor z takim
> charakterystycznym dzwiekiem "pyk" :-))
> Po czym 2 sekundy pozniej monitor wydaje kolejne "pyk" i nic nie
> pokazuje mrugajac zielona dioda :-)
>
> Zachowuje sie jakby nie mial sygnalu z karty, ale komp nic nie piszczy i
> to drugie "pyk" monitora cos mi sie nie podoba. Monitor to bodajze
> Daytek 15" sprzed paru lat.
>
> No wiec padl monitor czy karta ?

najlepiej, jakbyś miał znajomego, u którego sprawdzisz :) Ale ja bym
stawiał na kartę albo kable. Sprawdź kabel sygnałowy, oraz... kable od
zasilacza do płyty głównej (czy wtyczka jest dobrze dociśnięta). To też
może być to, kiedyś przez to prawie cholery dostałem. Okazało się, że
wtyczka czy gniazdo zasilania płyty było trochę wyrobione, a jak się
poluzowało, to komputer startował, a monitor nie.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***