Re: nietypowe obudowy [OT]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 12:07:45 MET DST

Użytkownik "Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl> napisał w wiadomości

> :)))
> Fajnie masz, poprogramujesz sobie ;-> . A ja od 2 miesięcy nie mam na to
> czasu, bo mnie gonią na uczelni, muszę pisać publikacje, doktorat, jak
> posiedzę kilka godzin przy tych głupotach, to grrrrrr... :)

No to jest nas dwóch:))). Nie myślisz chyba, że te 10 godzin, to cały mój
dzień pracy ?

> Jak piszę program, to przynajmniej widzę, że działa (lub nie). BTW, ciesz
się, że
> dokumentacji nie piszesz }:->>>>

Cieszę się. Część oprogramowania, które robiłem, to systemy łączności dla
wojska. Próbowałeś kiedyś tak napisać dokumentację, żeby Cię trep
zrozumiał }:<<< ???. Ja walnąłem w sumie coś 400 stron.
Auuuuuuuuuuuu.......

bywojcie zdrowi....
sprocket