Re: Epox 8KHA+ i GF4 ti 4400

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl.no)
Data: Tue 28 May 2002 - 08:47:02 MET DST

Krzysiek wrote:
> Ja by msie bardziej sklanial w kierunku gainwarda :)

jakies konkretne powody? :)

> Najlepiej to wyslac maila do supportu epoxa i geinwarda/msi.

kiedys byl sobie serverek news.epox.com i na tym serwerku
byla grupa poswiecona mojej plycie... swojego czasu czytalem
tam o problemach, ale dotyczyly one ti4600...

aaa! i jeszcze jeden problem... w cennikach gdanskich firm
nie ma gainwardow a msi kosztuje 1600, bo jest tylko wersja
vivo... blehhhhhhhhhhhhhh... chyba bede musial kupic
w komputroniku... :(

--
Pozdruffka