Re: IBM DTLA - skubany jeszcze chodzi...

Autor: Piotr Kowalczyk (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 08:48:57 MET DST

Niestety z IBM-ami jest tak ze oni zawsze cos tam wytrzasna. Dostaniesz
takiego z naklejka Servicable used Parts.. czyli na pewno nie nowego (choć
zafoliowanego jak orginał). Ogolnie to musze przyznac ze serwis IBM dokonuje
cudów łatajac wszystkie dyski jakie dostanie na różne sposoby ... a to z
dwóch zrobią jeden, coś przekręcą, przelutują inne firmy się tak nie pieprzą
i najczęściej dają nowe

Pozdrawiam