Re: Epox 8KHA+ i GF4 ti 4400

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 28 May 2002 - 08:57:55 MET DST

".Peeter" <peeter_at_box43.pl.no>, wrote in

> jakies konkretne powody? :)

Poczytaj testy oraz zobacz co daje do pudelka gainward a co daje msi :)

> kiedys byl sobie serverek news.epox.com i na tym serwerku
> byla grupa poswiecona mojej plycie... swojego czasu czytalem
> tam o problemach, ale dotyczyly one ti4600...

Najlepiej wyslac do supportu a nie czytac co ludzi pisza :)

> aaa! i jeszcze jeden problem... w cennikach gdanskich firm
> nie ma gainwardow a msi kosztuje 1600, bo jest tylko wersja
> vivo...

Jak zwykle w 3miescie kuleje zaopatrzenie :(
Poszukaj na stronie balty wyglada na to ze oni maja dosc duzy wybor i
ewentualnei pogadaj w gralu (co bym raczej robil w ostatecznosci ;) czy
saw stanie cos zalatwic.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!