Re: lamer poleca:

Autor: Tomasz Nowak (noto_at_polbox.com)
Data: Sun 26 May 2002 - 22:53:17 MET DST

> osobiscie nie bralbym dyskow wiekszych niz 60GB - bo jak ci zapchana 120
> padne to jestes 120 gb waznych(?) danych w plecy - chyba ze robisz backupa
co
> krok.
Niestety tych danych będzie sporo a mogę do karty podpiąć tylko 6 dysków
(może aż)
Problemem będzie sama obudowa. Mam nadzieję że wejdzie to do Big Tower.
Jeszcze muszę sprawdzić jak to bedzie z zaslaniem.
Co do backupu to zamierzam wypróbować DVD wielokrotnego nagrywania (ale to
się jeszcze okaże) lub taśme DAT. Dane kompresują się wspaniale conajmniej
10 razy .

I dodatkowe pytanie : nagrywarki DVD poprzez jaki kontroler są podłączane.
Czy taśmy DAT (3,4) chodzą tylko z SCSI ?

Tomasz