Re: EDO a SIMM

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 14:49:56 MET DST

> Może pamięć nie kontaktuje(źle obsadzona) ?

a może 0 i 1 to numery banków?
zwykle banki muszą być parzyście obsadzane (przynajmniej dla płyt pod pentium,
a zakładam, że to nie jest 486)
więc jeśli kość jest tylko w jednym banku, a w drugim nie ma, to raczej nic nie
byłoby widoczne i komputer by nie uruchomił się

może wcześniej kości były w innych bankach (i pisało 2 SIMM oraz 3 SIMM)

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl