Re: EDO a SIMM

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 13:20:54 MET DST

On Sun, 26 May 2002 12:32:23 +0200, Kaja <fatum_at_friend.pl> wrote:

>Jaka jest różnica miedzy EDO RAM a SIMM?

SIMM może być typu EDO albo FPM, sim to typ modułu pamięci, a EDO albo FPM
to rodzaj tej pamięci.

>Mam pamięć EDO RAM, a w Biosie mi pokazuje, że w jednym banku brak ( a
>przedtem była), tzn. pokazuje, że jest 0 SIMM, a w drugim Banku
>pokazuje, ze jest 1 SIMM.

Może pamięć nie kontaktuje(źle obsadzona) ?

>Proszę o pomoc, bo coś mi sie wydaje, że zostałam okradziona.

Najpierw powiedz ile tej pamięci (w megabajtach) było poprzednio(16MB, 32 MB
czy 64 MB). Sprawdź ile pamięci zgłasza teraz Windows(w megabajtach), bez
tego nic nie ustalimy ...

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas@_polbox.com                      Popisać się jakimś kawałem -