Re: EDO a SIMM

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 00:52:40 MET DST

Użytkownik "raku" <raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> a może 0 i 1 to numery banków?

Może to o to chodzi?

> zwykle banki muszą być parzyście obsadzane (przynajmniej dla płyt pod
pentium,
> a zakładam, że to nie jest 486)
> więc jeśli kość jest tylko w jednym banku, a w drugim nie ma, to
raczej nic nie
> byłoby widoczne i komputer by nie uruchomił się

Dzięki za podpowiedź :-)

> może wcześniej kości były w innych bankach (i pisało 2 SIMM oraz 3
SIMM)

Nie...Zdawało mi się, że przedtem gdzieś w Biosie widniało ile jest
pamięci w jednym banku, a ile w drugim, ale może mi się to przywidziało.
Jeśli 0 i 1 to numery banków, to chyba nie jest tak źle jak myślałam.
Ciężar mi spadł z serca, bo nie przeżyłabym tego, gdyby ktoś się
połaszczył na tą kość ( nędznš zresztš), więc jestem już spokojna i wolna od podejrzeń.

Pozdrawiam i dziękuję! :-)

Kaja