Re: ILE może PC...?

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 12:34:08 MET DST

Użytkownik "Egghead" napisał:
| Easy, to tylko przyklad, w dodatku z ";-)". Nie wiem,
| jak Barracudy, bo montowalem ich malo, a sam nie
| uzywam. Np. Maxtory od dawna kreca sie 24 h/d, zas
| z IBM (jak juz dawniej pisalem) w podobnym obciazeniu padlo
| 120% przez mnie zakupionych.
  ^^^?:) cosik mi tu nie pasi:)
ja sie tylko ciut zdenerwowalem, bo po pierwsze to wez i mi palcem pokaz,
gdzie ';-)' tam jest.
a po drugie lekko mnie zdenerwowal 'szal' na grupach wlasnie po podaniu
przez ibm oficjalnego info, ze dyski nie sa przeznaczone do uzytku 24/24,
wtedy (prawie) wszyscy: 'łeeeee... ibm to gowno, lecimy do segate', a to co
napisales bylo wlasnie w tym tonie. wspomniales, ze ibm 13/24, o innych
nic.

--
pozdrawia pE.
[ale co tam. ja dziwny jestem.]