Re: ILE może PC...?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 12:37:37 MET DST

"PePe" <piotr_at_alpha.net.pl> wystukał
(news:acqdlt$prb$1_at_sunflower.man.poznan.pl):

> ^^^?:) cosik mi tu nie pasi:)
To proste: kupilem 5 a padlo 6 (jeden po powrocie z serwisu).

> ja sie tylko ciut zdenerwowalem, bo po pierwsze to wez i mi palcem
> pokaz, gdzie ';-)' tam jest.
BP, faktycznie - mialo byc, a nie bylo. Teraz rozumiem.

> a po drugie lekko mnie zdenerwowal 'szal' na grupach wlasnie po
> podaniu przez ibm oficjalnego info, ze dyski nie sa przeznaczone
Naprawde mam do nich uraz, niezwiazany z ta informacja. Gdyby nie
backup bardzo smiesznie bym teraz wygladal (stracone prace swoje i
klientow). Przepraszam za zjedzenie ";-)".
Pozdrawiam
Egghead

--
Linux? Powinni tego zabronić!