Re: Jaka myszka ?

Autor: Posterunkowy (meldunki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 15:55:08 MET DST

> Jaka myszka do PC-ta ?
> [ ciach ]

Łoooo matko zmierzylem i .. i tak samo mam 19 cm - takasz szlapa ;P
No wiec tak, mam standardowy model Geniusa ( NetScroll + )
Dwa przyciski: lewy, prawy i dodatkowy na srodku -( wcisniecie rolki )
Rolka chodzi elegancko bo ma "delikatna zapadke" co pozwala plynne " wyczuc
stopien przekrecenia ( o 1 pkt ) Sama myszka elegancko lerzy w lapie,
standardowy, estetyczny, praktyczny model za 30 zl. - szczeze polecam

Wczesniej mialem myszke
( ktora na szczescie pozyczylem od kumpla, a nie kupilem )
Ochydny model "db boeder ) 3 przyciski na wierzchu + 2 rolki + 1 przycisk z
poku
Nie praktyczne rolki ktore jak sie okazalo maja ta sama funkce, z tym ze
jesli krecilo sie na 2 w gore bylo rownoznaczne kreceniem w dul na 1 rolce
Rolik same czasami sie przestawialy ( brak zapadki )
Msyz zle lerzala w rece,za masywna nawet na 19 ;)
Ogulnie jeden wielki shit za 80 zl