Jaka myszka ?

Autor: Poti (poti_at_poczta.fm)
Data: Sat 25 May 2002 - 14:59:39 MET DST

Witam.

Jaka myszka do PC-ta ?

Moze i glupie pytanie ( przejrzalem sporo postow i nie znalazlem podobnego
zapytania) bo ktos moze powiedziec "myszka to myszka'' a jednak....
Wybierajac jakies inne urzadzenie to czytamy parametry techniczne i w
zasadzie na podstawie tego mozna dokonac zakupu.
W przypadku myszki nie bardzo wiem co brac pod uwage.Istotna sprawa mysle
jest jak ona lezy w lapce ( ja mam dlon ok. 19 cm :-) ) a w sklepie wiadomo
zapakowane wiec to jest jak kupowanie przyslowiowego "kota w worku".
Wiec szanowny grupowiczu wez linijke, zmierz dlon od najluzszego palca do
nadgarstka i jezeli masz ok. 19 cm to napisz jaka masz myszke (model) i
swoja opinie na jej temat :-)
Czy wybrac myszke z 1 czy z 2 rolkami ( i tu mam pytanie bo spotkalem sie
rowniez z nazwa "scroll" . Czy to jest to samo co "rolka" ? Jezeli nie to
jaka jest roznica?) , z 2 , 3 czy 5 przyciskami (nie bardzo wiem do czego
mozna wykorzystac az piec przyciskow)

Za udzielona mi pomoc w wyborze myszki z gory serdecznie dziekuje :-)

Pozdrawiam / Poti