BANKI PAMIĘCI

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 15:55:30 MET DST

Witam,

Mój Bios mi ostatnio pokazuje coś takiego:
Bank 0 SIMM Detected Fast Page Mode
Bank 1 SIMM Detected Fast Page Mode

Jeśli się nie mylę,to powinien pokazywać faktyczną pamięć, taką jaka
jest w komputerze.
Jakiś tydzień temu miałam wymieniany przez sąsiada zasilacz, bo stary
padł.
Widzialam, że sąsiad przed zamontowaniem tego zasilacza wyjmuje jakieś
wnętrzności z komputera, więc chyba i pamięć...Po zamontowaniu zasilacza
wnętrzności z powrotem włożył...Czyżby mi podwędził tą pamięć, albo
sobie podmienił?...Od tamtej pory komputer mi wolno chodzi i ciągle się
zawiesza....Wiem już, że to przez tą pamięć...
Co mam robić????????

Pozdrawiam,

--
Kaja