Re: Padł dysk ? Co w zamian ?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 10:11:51 MET DST


Hi,

"Łukasz Wesołowski" wrote:
>
> [...]
> nie mam zamiaru znowu dawać ponad 1000 zł i później dowiedzieć się że nie
> mogą przyjąc dysku na wymianę "bo kawałek plastiku przy złączu jest

IBM chyba musi firmowo to ułamywać... Miałem dokładnie takie same
przejścia kiedyś przy reklamacji całkowicie martwego dysku IBMa:
ja nawet nie zauważyłem ukruszenia (i nie wiem, jak do niego w
ogóle mogło dojść), ale sprzedawca się od razu przyczepił do tego.
Wykłóciłem się jednak, żeby wysłał dysk do serwisu IBMa (który
zresztą orzekł, że dysk był martwy od "urodzenia" i należy się
wymiana na nowy lub zwrot gotówki :) ).

Na przyszłość bardzo polecam Maxtory :) Barracuda jednak jest
również bardzo dobrym wyborem -- jest nieco wolniejsza i bardziej
zawodna od Maxtorów D740X, ale za to cichsza.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:53:15 MET DST