Re: Skaner z przystawka

Autor: Janosik (jan0sick_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 10:37:49 MET DST

Użytkownik "MM" <bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
najwyżej z dosyć dobrą do amatorkich zastosowań (polecam Plusteka 16).
Jeżeli myślisz o profesjonalym skanowaniu klisz,ze wszystkim szykanami to
musisz kupić specjalizowany skaner do klisz - coś takiego robi np AGFA czy
KODAK ale cena też jest profesjonalna.

Polecam rowniez Agfa SnapScan e50, ma wbudowana w klape lampe do materialow
przezroczystych, ale nic poza formatem 35 mm sie tam nie zniesci.
Rozdzielczosc 1200 dpi.
Cena ok 900zl - 1000zl.

pozdrawiam
Przemek