Padł dysk ? Co w zamian ?

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 22:00:08 MET DST

I stało się - padł IBM (zgadnijcie jaki model ? :-<.
I będę musiał kupić coś w zamian co byście proponowali - jedny dysk który ma
niezły stosunek cena/szybkosc to SEAGATE Baracudda 4 na ATA, 60-80 GB.
Co ewentualnie w zamian o podobnej pojemnośći ?
Preferowałbym coś co jest sprawdzone i nie pada (aż tak szybko) . IBM tak
jak pisałem "dość sie widzioł" ale odpada
nie mam zamiaru znowu dawać ponad 1000 zł i później dowiedzieć się że nie
mogą przyjąc dysku na wymianę "bo kawałek plastiku przy złączu jest
ukruszony". Faktycznie był ale to tak jakby porysowana karoseria miała wpływ
na pracę silnika. (też mi powód, ale co zrobić !)
Pozdrawiam i czekam na SENSOWNE sugestie z ZA i PRZECIW i uzasadnieniem a
nie na zasadzie "ten jest dobry a ten nie
bo TAK"