Re: MIDI + USB (+ JOYSTICK) ???????? -POMOCY!!!

Autor: Jarx (jarx_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 22:18:06 MET DST

Jezeli chodzi o MIDI to niektore klawiarury m.in. Yamahy maja wejscie
oznaczone jako PC2 czy jakos tak. Jest to port szeregowy przez ktory mozna
podlaczyc klawisze przez koma. Ja mam tak podlaczone pianino elektryczne
wczesniej wymienioneej firmy do kompa. Te rozwiazanie ma jeszcze ta zalete,
ze nie ma zadnych zaklucen, co ma miejsce w przypadku interfejsu midi.

Co do 2 pytania to nie pomoge.

Pozdrawiam Jarx

PS. Popytaj jeszcze w jakims sklepie muzycznym, gdzie sprzedaja roznego
rodzaju klawiatury.