MIDI + USB (+ JOYSTICK) ???????? -POMOCY!!!

Autor: kisiel_k (munky_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 20:00:11 MET DST

Hej
od jakiegos czasu zaczynam sie zajmowac graniem w kapeli i mam zamiar
korzystac z sampli przygotowanych na kompie
i mam w zwiazku z tym 2 pytania:
1) chcialbym korzystac z laptopa, ale w nim nie ma wyjscia typowego na
joystick, tylko USB (mam przejsciowke z usb na port joysticka)
wie ktos moze czy sa sie tym sposobem polaczyc z klawiatura MIDI?? i jak to
wtedy skonfigurowac aby windows widzial w tym USB wejscie MIDI???

2) drugie pytanie, mniej juz wazne....
z klawiaturze nie mam pokretel do modulacji barwy itp...
czy moge w tym celu wykorzystac joystick?
slyszalem ze to jest mozliwe, ale czy ktos moglby mi podpowiedziec w jaki
sposob to zrobic, jakim softem???

no to na razei tyle:)
z gory dzieki