Re: MIDI + USB (+ JOYSTICK) ???????? -POMOCY!!!

Autor: kisiel_k (munky_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 22:51:47 MET DST

dzieki

hmmm problem w tym ze mam juz klawiature...w sumie nic specjalnego, zwykly
syntezator yamaha zadnych specjalnych wyjsc oprocz midi nie ma....
a nie wiesz czy daloby rade jakas przejsciowka to zalatwic?
jakiego wtedy sofciku uzycz?
jakim programem to obslugujesz to pianinko?
i jeszcze na zasadzie midi to ci leci do kompa czy jak normalny sygnal
audio?

hmmm a moze wciagnalbym jakas klawiaturke...
KTOS SIE ORIENTUJE W ICH CENACH???

znowu z gory dzieki i pozdrowienia
kisiel