Re: C0000218 - tragiczna smierc XP - wnioski

Autor: tlalok (pprzylucki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 21:51:43 MET DST

Użytkownik "Piotr Slimak" <piotrslimak_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> A wiesz, że tego nie sprawdzałem???
Tak myslalem.

> A choćby to czy nie jest podkręcony :-) Wyjmij go i wsadź z powrotem -
> może sie polepszy? Zanieś go do kumpla i zobacz czy jemu też się system
> wywali :-) Czy wiatrak kręci?
> W ogóle rozkręć paścia i zobacz czy:
> -wszystko jest dobrze powciskane
> -kurzu nie ma za dużo
> -taśmy od napędów sprawne
> -itp. itd.

Ja ten komputer wlasnorecznie zlozylem 2 tyg. temu, nie ma co czyscic. Poza
tym nie pisalbym na grupe bez sprawdzenia czy wszystko dobrze powciskane.
Nie zdazylem go jeszcze podkrecic.

Zreszta niewazne, odeszlismy juz zupelnie od tematu. Chodzilo na poczatku o
to co mozna zrobic przed instalacja na nowo. W tej chwili moge sie pokusic o
nst. podsumowanie:
- konsola odzyskiwania z CD instalacyjnego nadaje sie chyba tylko do
przegrania kilku plikow (np. ja przegralem sobie kilka niez'backup'owanych
plikow z systemowej partycji myslac ze bede ja formatowac) - komendy maja
minimalny syntax i nie ma mozliwosci uruchamiania programow;
- naprawiaczka z CD instalacyjnego cos robi ale w moim przypadku nie
zadzialala;
- mozna bez problemu zainstalowac system na poprzedni bez formatowania.

pozdrawiam
    Piotr Przylucki