Re: Karty sieciowe - prosze o pomoc

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.plspam)
Data: Thu 23 May 2002 - 16:59:52 MET DST

"Paweł Lopko" <lopko_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam!
>
> Chciałbym połączyć w domu dwa komutery. Będę je łączył skrętką kategorii
5.
> Jednak nie mam kupionych jeszcze kart sieciowych. Chodzi mi tutaj o karty,
> które mają szybkość 100 Mbps. Bardzo proszę o poradę jakie kupić. Cena
około
> 50 zł jedna. Czy znacie jakieś dobre tanie karty? Jeżeli tak, to byłbym
> dodatkowo wdzięczny o namiary sklepu internetowego, gdzie mogę je kupić.

tanie i dobre to Dlink (tanszych lepiej nie kupuj bo sa z nimi baardzo
czesto problemy

Ci ktorzy zaraz napisza ze mnaja planety i im dzialaja chcialbym powiedziec
zeby kupli sobie 50 sztuk i polaczyli w siec to zrozumieja o czym mowie ...

> A co sądzicie o tej karcie:
> http://www.k3system.com.pl/sklep/produkt.php?iq=3590 .

jw.

a lepiej odkup od kogos z drugiej reki 3com albo Intela i zapomnisz co to sa
problemy z sieciowkami

Slawek