Karty sieciowe - prosze o pomoc

Autor: Paweł Lopko (lopko_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 15:23:17 MET DST

Witam!

Chciałbym połączyć w domu dwa komutery. Będę je łączył skrętką kategorii 5.
Jednak nie mam kupionych jeszcze kart sieciowych. Chodzi mi tutaj o karty,
które mają szybkość 100 Mbps. Bardzo proszę o poradę jakie kupić. Cena około
50 zł jedna. Czy znacie jakieś dobre tanie karty? Jeżeli tak, to byłbym
dodatkowo wdzięczny o namiary sklepu internetowego, gdzie mogę je kupić.

A co sądzicie o tej karcie:
http://www.k3system.com.pl/sklep/produkt.php?iq=3590 .

Dziękuję i pozdrawiam
Paweł Lopko