Re: Drukarka HP 920 vs 940 a moze Canon S520?

Autor: MarcinQ (marcinq_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 17:01:40 MET DST

Jacek Rogowiecki <jaceckrogowiecki_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Hej, chce kupic drukarke atramentowa. Rozwazam zakup HP 920C lub 940C. Czy
> poza skladanym podajnikiem kartek i nizsza szybkoscia modelu 920C rozni sie
> on czyms jeszcze od 940C, drozszego o 70 zl?
>
> I jeszcze jedno: czy moze zamiast tych HPkow szarpnac sie na CANON S520?
> Warto? Jak to jest ze slynnym zasychaniem glowic w tym modelu CANONA? Ile
> kosztuje taka glowica?

Hmm, jak o szarpaniu mowa, to bym pomyslal raczej o HP960C. Wiem, ze to
zawsze tak jest, ze kazdy wyzszy model jest lepszy ale i drozszy, a kasy jest
ile jest...

Dlaczego bym pomyslal? Bo do 920c i 940c mozna zaladowac tylko czarny tusz
25ml, zas do 960c - 42ml. Jak mozna sie domyslec roznica w pojemnosci 70%
wiecej tuszu nie przeklada sie wcale proporcjonalnie na cene - kartridz 42 ml
jest okolo 20% drozszy (wlasnie zajrzalem na strone Centrum Druku - Krakow i
jest ot odpowiednio 102 i 120 PLN).

125 ml dla drukarki 920,940 kosztuje wiec 510 PLN
126 ml dla drukarki 960 kosztuje wiec 360 PLN

Mozna sobie to dalej przeliczac uwzgledniajac ile sie drukuje i sprawdzic,
czy przypadkiem szybko sie nie zwroci roznica dolozona do 960c.

P.S. Ja za swoja 960c dalem na gieldzie w Wawie 665PLN.

Pozdr,

MarcinQ