Re: caly zestaw (opinie,porady)

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 13:42:22 MET DST

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote:
> Piszę z bólem serca, ale jak chcesz się bawić poważnie linuksem, to lepiej
> postaw na Intela. Jak tylko popatrzeć - Athlon XP

jeżeli chodzi Ci o bug w zarządzaniu pamięcią AGP, to wystarczy jeden prosty
przełącznik przy kompilacji jądra. O innych problemach w połączeniu
Athlon<>Linux nie słyszałem; choć pewnie mogą być problemy z nietypowymi
_płytami_głównymi_ .

> jak chcesz solidną, polecam ModeCom, albo Enlight

Modecom solidny ? Przesadzasz ... co najwyzej przeciętny. Solidny jest
Enlight i Chieftec (tak! te ostatnie już można kupić!)

> I koniecznie popatrz na obraz !!! Każdy monitor może miec feler.

... znaczy, sprawdzaj KONKRETNY EGZEMPLARZ - ten, który zamierzasz kupić.
Oczywiście, po "wygrzaniu" co najmniej 30 min.

B.