Re: caly zestaw (opinie,porady)

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 12:53:28 MET DST

> Modecom solidny ? Przesadzasz ... co najwyzej przeciętny. Solidny jest
> Enlight i Chieftec (tak! te ostatnie już można kupić!)

Co masz do Mode Com ? Fakt, niektóre modele są przeciątne, ale ja miałem
możliwość pobawienia się kilkoma obudowami (Enlightem też), i wybrałem
najcichsza (subiektywnie) i najzzzimniejszą (obiektywnie). Padło na Mode Com
Pro Station 2002. I nie drę się tu, że Enlight jest przeciętny, choć moim
zdaniem gorszy.... No i jeszcze jedna rzecz. Mode Com projektuje naprawdę
ładne obudowy;))))))))))))))))

A jak chcesz się pokłócic, to od razu piszę, że najlepsze są Master Cooler

> ... znaczy, sprawdzaj KONKRETNY EGZEMPLARZ - ten, który zamierzasz kupić.
> Oczywiście, po "wygrzaniu" co najmniej 30 min.

Nie jesteś czasem kumplem GLide'a ;)????????

sprocket