Re: caly zestaw (opinie,porady)

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 13:38:42 MET DST

Użytkownik "Chatkowski Wojciech" <chata_at_ds2.pg.gda.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Jako ze nie znam sie zbytnio na sprzecie i nie mam czasu sledzic tego co
sie
> dzieje na rynku, przeprowadzilem krotkie rozeznanie wsrod znajomych +
> przeglad parametrow podzespolow i prosze o opinie + porady co zmienic :)
> (cena zestawu ok. 4000PLN)
>
> PLYTA SOLTEK SL-75DRV5 DDR333 U133 Soc A (a moze cos innego ? MSI? Abit
> KX7-333? dolozyc do raida ? z duzym prawdopodobienstwem bedzie w
przyszlosci
> 2 dysk barracuda, ale gdzies czytalem ze barracudy nie bardzo "lubia"
> [...]

Piszę z bólem serca, ale jak chcesz się bawić poważnie linuksem, to lepiej
postaw na Intela. Jak tylko popatrzeć - Athlon XP
Obudowa :
jak chcesz solidną, polecam ModeCom, albo Enlight
Wentylator: ja mam Titana 2900 obr, Athlona 1900+ trzyma mi na 39C (obudowa
ModeCom ProStation)
Monitor - było tu kilka bitew nt wyższości Samsunga nad LG, a Philipsem
wogóle.
Popatrz na parametry:
częstotliwość odch. poziomego : jak największa (polecam 90 kHz)
pasmo wizyjne jak najszersze: (polecam 200 MHz)
średnica plamki: jak najmniejsza ( <0.24mm)
I koniecznie popatrz na obraz !!! Każdy monitor może miec feler.

GF3 Ti 200 - :))))))))))
pozdro
sprocket