Re: Atrament w HP 920C

Autor: piotrek marczak (origin_at_wp.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 13:37:09 MET DST

Użytkownik <sprocket_at_sys.pl> wrote:
> tylko firmowy atrament. Ale napewno zaraz dostaniesz 10 postów nt. "
> napełniłem 73 razy, i jest jak nowy :)))))))))))"...
>
> pozdro
> sprocket

napelniam wlasnie 13 raz i jest jak nowy :)))))) i co Ty na to? IMHO sam sie
dziwie, bo na sieci duzo pisza o tym ze 8 napelnien to gora. Gdzies nawet
czytalem ze HP-ki maja wbudowane jakies mechanizmy ktore specjalnie
pogarszaja druk gdy "wyczuja" ze kartridze byly napelniane (oczywiscie
pomijajac fakt zuzywania sie dysz)
mowie oczywiscie o tuszu czarnym. bo kolorowy nie-firmowy jest o wiele
gorszy od firmowego hp.

pozdro