Re: Atrament w HP 920C

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 14:52:48 MET DST

Użytkownik "Michał Wysocki" <mwsoft_at_satkabel.com.pl> napisał w wiadomości
> cze
>
> powiedzcie mi jak to jest mozliwe że oryginalny nabój dawany z drukarką ma
> 14ml a nowe sprzedawane mają 42ml? jak taki nabój się mieści w miejscu w
> którym jest ten 14ml????????
>
> mogę kupić zregenerowany nabój 42ml za 65zł - opłaca się? czy może zestaw
2x
> 40ml do napełniania ? tylko czy on wytrzyma tyle napełnień?
>
> taki firmowo zregenerowany nabój juz drugi raz napelnić chyba się nie da?
>
> proszę odpowiedzcie szybko bo mam kryzysową sytuację :)

Kochani producenci drukarek (nie tylko HP) często opychają nowy sprzęt z
minimalną ilością atramentu, żeby taniej było. A potem możesz dokupić
normalne, pełne cartridge...
Mamy wolny rynek....

Co do napełnień - po dwóch atramentówkach, do trzeciej kupuję juz tylko
firmowy atrament. Ale napewno zaraz dostaniesz 10 postów nt. " napełniłem 73
razy, i jest jak nowy :)))))))))))"...

pozdro
sprocket