Re: WinMe a 512 MB RAM

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 11:48:54 MET DST

On Thu, 23 May 2002 08:18:32 +0200, "/\\rkhan" <arkhan_at_2com.pl> wrote:

>Jak przeczytasz inne posty z tego wątku, to zobaczysz, że inni mieli zgoła
>inne doświadczenia, więc problem nie wydaje się być taki jednoznaczny.

Jaknajbardziej. Bawilem sie pod win98 softem do ompozycji video
(AfterFX) Wszystko chodzilo najpierw na 256 a potem na 512MB i w obu
wypadkach niestety winda powaznie glupiala. mielia caly czas dyskiem,
przy tym czasto przestawala cokolwiek wyswietlac w oknie podgladu a
afterFX rzucal sie komunikatami w stylu "za malo pamieci aby
wyswietlic...." System byl porzadnie skonfigurowany - cache dysku
rozsadnie ograniczony, swap staly 800MB itd.
Dzialalo to tak beznadziejnie bez wzgledu na to czy pamieci bylo 256
czy 512.
Sytuacja diametralnie sie zmienila po uruchomieniu tego samego
projektu pod win2k. Okazlao sie, ze dysk mieli znacznie mniej podglad
wyswietla sie szybciej i nic sie nie sypie.

IMHO jakis 3DMark to zaden tester jesli chodzi o jakosc obslugi
pamieci przez system (przy iosciach rzedu 256>MB)

Rzeby bylo ciekawiej to praca pod Photoshopem (i kilkoma innymi
programami rownoczesnie) rowniez jest znacznie wygodniejsza pod 2K niz
98.

Owszem win98 nadaje sie do grania, czy napisania krotkien rozprawki w
Wordzie ale zastosowania bardziej wymagajace potrafia go zupelnie
oglupic.

Pozdrawiam
GLide

PS. Z mojej stony EOT bo to jest jednak NTG

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl