Re: WinMe a 512 MB RAM

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 17:47:54 MET DST

> IMHO jakis 3DMark to zaden tester jesli chodzi o jakosc obslugi
> pamieci przez system (przy iosciach rzedu 256>MB)

ale ja tego na 3dmarku nie sprawdzalem... tylko pod 3dmaxem 4.2 i gimp'em:)
kto wspomnial o 3d-markach?:D

> Owszem win98 nadaje sie do grania, czy napisania krotkien rozprawki w
> Wordzie ale zastosowania bardziej wymagajace potrafia go zupelnie
> oglupic.

max 4.2 jest pisany dla NT ale pod win98 wiecej ramu wcale mu nie
przeszkadza:)

pozatym wielu ludzi sie denerwuje na win98 ze soft powazny im tam "nie chce"

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\