Re: Radeon 8500 Herculesa czy Saphire ?

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 10:03:35 MET DST

Cześć,

> Wiem że Herkules nie ma wyjścia na drugi monitor (analogowy) - czy to
> jest jedyna różnica ?

Ciut niżej taktowane pamięci ...

> Czy sterowniki ATi będą chodzić na Herkulesie ?

Z inf'a będą ...

> Mam Herkulesa GF2MX i obraz jest ładny więc mam nadzieje że z ATi to ten
> Herkules będzie wymiatać (chodzi oczywiście o Herkulesa 8500 )

Z R8500 wszystkie aktualnie sprzedawane klony dysponują podobną jakością.
Wcale nie musisz kupować Herculesa. Skoncentruj się na cenie, dodatkach
(przejściówka Composite (!) i przejściówka na drugi monitor), pamięciach,
wentylach (niektóre są IMHO za głośne), gwarancji itd ...

> Tynio

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."