Re: Pewne Problemy z klawiaturą

Autor: jaxin_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 23 May 2002 - 09:56:25 MET DST

> Podłaczyłem ostatnio do nowego komputera z systemem Windows2000 typową
> klawiaturę BTC z wyjściem PS/2.
> Klawiatura działa poprawnie, jest widziana w Panelu Sterowania po pierwszym
> starcie aż do momentu kiedy wykonamy operację "Uruchom ponownie".
> Wtedy po restarcie zglaszany jest "Keyboard Error" ale po dwóch krótkich
> sygnałach rozruch systemu idzie dalej.
> System sie uruchamia, klawiatura niby działa z tym że znika z Panelu
Sterowania!
> Każdy następny restart objaw podobny . Co może więc byc tego przyczyną ?
>

> Dodam że klawiatura z wyjściem USB działa, wydaje się, bez zarzutów.
> Dlaczego więc pojawia sie ten tajemniczy "Keyboard error" dla klawiatury
PS/2 ?
> Co mogę ewentualnie dodatkowo sprawdzić czy ustawić?
> Plyta glowna to Intelowska D845BGL.
>

> Jax

Uzupełnienie opisu:

- po ponownym uruchomieniu Klawiatura uzyskuje status urzadzenia ukrytego
i mozna ja uwidocznic w Menedzerze Urzadzen porzez widok\pokaz urzadzenia ukryte

Czy mozna zatem zrobic tak aby po restarcie miala status podobny jak
poprzednio ?

Czy jest po sprawa systemu W2000 czy moze raczej ustawien BIOS-u ?