Radeon 8500 Herculesa czy Saphire ?

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 09:25:21 MET DST

Witam wszystkich

Zbliża się dzień kiedy będę wymieniał kartę graficzną (03.06.2002)
i mam pytanie zwłaszcza do Krisa :-)
Myślałem o Radku 8500 szafira LE za cenę 720 -730 zł
Ale ostatnio zaczęły spadać ceny Herculesa - aktualnie mogę mieć za około
780 zł

Wiem że Herkules nie ma wyjścia na drugi monitor (analogowy) - czy to jest
jedyna różnica ?
Czy sterowniki ATi będą chodzić na Herkulesie ?
Mam Herkulesa GF2MX i obraz jest ładny więc mam nadzieje że z ATi to ten
Herkules będzie wymiatać (chodzi oczywiście o Herkulesa 8500 )

Bardzo bym prosił o opinie na temat obu kart

--
Tynio
P.S.