Pewne Problemy z klawiaturą

Autor: jaxin_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 22 May 2002 - 14:11:25 MET DST

Podłaczyłem ostatnio do nowego komputera z systemem Windows2000 typową
klawiaturę BTC z wyjściem PS/2.
Klawiatura działa poprawnie, jest widziana w Panelu Sterowania po pierwszym
starcie aż do momentu kiedy wykonamy operację "Uruchom ponownie".
Wtedy po restarcie zglaszany jest "Keyboard Error" ale po dwóch krótkich
sygnałach rozruch systemu idzie dalej.
System sie uruchamia, klawiatura niby działa z tym że znika z Panelu Sterowania!
Każdy następny restart objaw podobny . Co może więc byc tego przyczyną ?

Dodam że klawiatura z wyjściem USB działa, wydaje się, bez zarzutów.
Dlaczego więc pojawia sie ten tajemniczy "Keyboard error" dla klawiatury PS/2 ?
Co mogę ewentualnie dodatkowo sprawdzić czy ustawić?
Plyta glowna to Intelowska D845BGL.

Jax