Błąd przepełnienia stosu? Pomocy!

Autor: Maciek (mat2_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 20:15:07 MET DST

Zainstalowałem kilka różnych programów, głównie do obróbki i odtwarzania
audio-video. Ostatnio Windows Media Player 7.0 PL. Po włączeniu WMP otwiera
się okno WMP i program nie reaguje, tylko skrobie po twardym dysku, muszę go
wyłączać Ctrl-Alt-Del. To chyba błąd przepełnienia stosu - kiedyś już tak
miałem ale jakoś się "samo" rozwiązało. Chyba ze 20 godzin spędziłem
próbując rozwiązać ten problem i nic. POMOCY! Już nie mam siły. Jak to
rozwiązać??? Czy to może inny błąd?

Do tej pory próbowałem:
1. zapisać w config.sys STACK=64,512 FILES=60 BUFFERS=40 FILES=30
(znalazłem to w necie) , nic to nie dało (obecnie mam FILES=30 i
BUFFERS=100)
2. reinstalacja programu WMP (wersje 7.0 PL i ang., 7.1 ang.)
3. odinstalowanie niektórych innych programów np. gier
i wiele innych sposobów I NIC!

Może muszę się pozbyć nadmiaru sterowników urządzeń wirtualnych *.vxd, mam
ich 125, tylko których i jak? Czy to coś da?
POMÓŻCIE!!! Reinstalacja Windowsa 98SE nie wchodzi w grę bo musiałbym chyba
wziąść miesiąc wolnego, żeby spowrotem wszystko skonfigurować.

Dzięki za wszystkie podpowiedzi i pozdrowienia dla wszystkich grupowiczów.