TV-OUT nie dziala w GeForce 2 Ti - pomocy :)

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 18:55:24 MET DST

Witam,

Kupilem sobie nowa karte Prolinka - PixelView GeForce 2 Ti/64 MB/TV-out.
Tania byla, 300 zl raptem dalem i jeszcze 24 miesiace gwarancji
dolozyli. Ale juz w oczekiwaniu na paczke zdazylem sie napalic na
TV-out, ze niby bede sobie DivX-y ogladal na telewizorze, lezac na
kanapie i saczac ciepla herbatke pod kocykiem...

I sie okazala wielka klapa, jestem po niezliczonej liczbie testow, ktore
wybitnie dowiodly, ze u mnie sie nie da. Pytanie - dlaczego i co sie da
z tym zrobic (o ile sie da). Karta ma wyjscie SVHS, przelotke na cinch i
z tego cincha dalej podpinam sobie telewizorek. Wszystko byloby pieknie,
gdyby nie to, ze wciaz mam niekatywna opcje do wyboru TV jako zrodla
obrazu. Detonatory sprawdzilem ze 4 wersje, w tym jedne referencyjne,
dolaczone z plytka CD do karty. Oprogramowanie alternatywne (TV-Tool)
takze nie chodzi - nie wykrywa polaczenia z telewizorem. I nie tylko z
nim, bo probowalem podlaczac sie takze do magnetowidu i karty z TV-in
(PixelView Play TV PAK). Wszystko na nic.

Nie chce nic sugerowac, wiec moze znajdzie sie tu jakis magik, ktoremu
ta sztuczka sie udala. W przeciwnym razie - jak mysle - wszelkie
podpowiedzi nie maja sensu. Wydaje mi sie, ze zrobilem juz wszystko...
Wiem, ze z GF serii "MX" jest inaczej, ze one chodza. Ale Titanium 2 nie
chce, i to nie tylko moje - jak zauwazylem na kilku portalach.

Jest jeszcze taka mozliwosc, ze przelotka SVHS-cinch jest zrypana... ten
tego... ale jest calkiem nowa, wiec nie wydaje mi sie. Jak to sprawdzic
? Nie mam dostepu do drugiej... Nie ma jakiegos oprogramowania, ktore
"na chama" wyswietla obraz na wyjscie TV, bez sprawdzenia polaczenia ?
Jakies testowe chociaz... Jakis patch ?

Dzieki z gory za sugestie.

--
Xms