Re: Błąd przepełnienia stosu? Pomocy!

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 20:50:02 MET DST

"Maciek" <mat2_at_poczta.onet.pl> wrote:
> To chyba błąd przepełnienia stosu - kiedyś już tak
> miałem ale jakoś się "samo" rozwiązało. Chyba ze 20 godzin spędziłem

błąd przepełnienia stosu to coś ZUPEŁNIE innego. Objawia się tym, że
program się wywala z błędem type "access violation" ... albo się nie
wywala, tylko robi coś, czego zupełnie się nie spodziewałeś.

> POMÓŻCIE!!! Reinstalacja Windowsa 98SE nie wchodzi w grę bo musiałbym
chyba
> wziąść miesiąc wolnego, żeby spowrotem wszystko skonfigurować.

używasz komputera do pracy ? Jeżeli stosujesz w miarę typowe urządzenia
peryferyjne, to Windows 2000 będzie zdecydowanie lepszą platformą.
Stabilniejszy, bezpieczniejszy i szybszy (przy obecnych cenach RAMu)

A na razie sugeruję odinstalowanie tego, co ostanio instalowałeś ...
albo w ogóle wszystkich niepotrzebnych programów.

B.