Atrament w HP 920C

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 14:29:43 MET DST

cze

powiedzcie mi jak to jest mozliwe że oryginalny nabój dawany z drukarką ma
14ml a nowe sprzedawane mają 42ml? jak taki nabój się mieści w miejscu w
którym jest ten 14ml????????

mogę kupić zregenerowany nabój 42ml za 65zł - opłaca się? czy może zestaw 2x
40ml do napełniania ? tylko czy on wytrzyma tyle napełnień?

taki firmowo zregenerowany nabój juz drugi raz napelnić chyba się nie da?

proszę odpowiedzcie szybko bo mam kryzysową sytuację :)

Michał Wysocki
mwsoft_at_satkabel.com.pl
GG#: 73657      GSM: 0600 812 209